13 April 2014

BAHAGIA SAYA

akan ada satu tahap dalam hidup , kita hanya mahu bahagia bersama keluarga.
bahagia kita hanya kita-kita shj yang  tahu dan rasa.
org kata nak jumpa yang baik , kita kena jd baik dahulu.
kita tak tahu org lain bagaimana , tapi kita tahu diri kita.

saya ini tiadalah baik,
tetapi masih berharap supaya jumpa yang baik.
semua org rasanya sama.
seronok bila dapat jumpa teman hidup yang boleh bantu kita jadi lebih baik .
tapi buat masa ini , harta saya adalah keluarga saya.
saya tak tahu org lain tetapi saya tahu saya.
saya adalah anak manja abah dan ibu saya :).. wink wink :* :*

lihat gambar di bawah , comel kan? 
ini keluarga saya .. keluarga awak begitu juga ya? :)


ini juga keluarga saya , sepasang ibu bapa , 2 org lelaki , 2 org perempuan.
cukup melengkapi keluarga saya.



♥ TERIMA KASIH. DATANG LAGI ♥

No comments:

Post a Comment